Cancel

Participant

Cancel

I would like to cancel. Please provide instruction on how i can cancel my account

1,494 REPLIES 1,494

Hey @TimothyC445,

 

Thank you for reaching out to us! I really apologize for the experience that you have had with us. I would be happy to help you cancel your account, I will send a case over to our Billing team requesting that they cancel your account. Please let us know if we can be of further assistance! 

 

 

Desi_B
Community & Social Media Support

If you find my post helpful, and it answers your question, please mark it as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

Increase your profitability by integrating your email marketing and social media.  Download this guide and learn how you can achieve great results with email marketing and social media combined!
Occasional Participant

 
 

I've been trying to cancel my account. I've spoken to your staff and the call is dropped after several minutes of talking waiting and getting transferred from one department to another by your staff. It is ridiculous that you must call to cancel an account.  You are tricking your users and should have an easier means of cancellation.  Please cancel my account immediately.  The email is ***.  I don't know what else to do in order to cancel it.

@VivacityW  I do see we are engaging with you in Twitter. We will continue to assist you there. 



Mary S.
Community & Social Media Support

Did I answer your question? If so, please mark my post as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

You're not alone on your email marketing journey. Connect with a Marketing Advisor to see how they can help you develop the right strategy for your business and get the most out of your Constant Contact experience.
Participant

I'd like to cancel my account effective immediately.

Hi @SharonM21 

 

I apologize for the delay in our response! I have submitted this request to our Billing Support. Please make sure your contact information is up to date so this team can follow-up directly.


Frankie.P
Community & Social Media Support

Did I answer your question? If so, please mark my post as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

You're not alone on your email marketing journey. Connect with a Marketing Advisor to see how they can help you develop the right strategy for your business and get the most out of your Constant Contact experience.
Participant

Por qué está bloqueada mi cuenta?

@user72414 

Thank you for reaching out to the Community. In regard to deactivating your account, I do show that your account is set to cancel. I apologize for any confusion regarding your account being blocked. For further information, our compliance team would be happy to discuss your account with you. You can reach our compliance department here.



Mary S.
Community & Social Media Support

Did I answer your question? If so, please mark my post as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

You're not alone on your email marketing journey. Connect with a Marketing Advisor to see how they can help you develop the right strategy for your business and get the most out of your Constant Contact experience.
Participant

Please cancel my subscription..

 

Kindly acknowledge...

Hello! We’re sorry to see you go but I can assist you with your request. I’ll submit a case to our Billing Team in order for them to process the cancellation. This can take up to 24 business hours to process. The Billing Team may need to reach out to you to review your request, so be sure your contact information on your account is up to date. . If you’d like faster assistance or have questions about your billing, please call our Billing team as we are not able to discuss account billing here in The Community. If there is anything else in the meantime we can assist with please do not hesitate to ask.   


Antonas_S
Community & Social Media Support

Did I answer your question? If so, please mark my post as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

You're not alone on your email marketing journey. Connect with a Marketing Advisor to see how they can help you develop the right strategy for your business and get the most out of your Constant Contact experience.

I tried to cancel the account by phone without success several times.

 

Cancel it, or i will sue you.

 

This is my final warning.

Hi @user293350 

 

I apologize for the experience you've had with canceling your account. I can however see you were able to successfully connect with our Billing Support about this as well today. Your account has been scheduled to be canceled.


Frankie.P
Community & Social Media Support

Did I answer your question? If so, please mark my post as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

You're not alone on your email marketing journey. Connect with a Marketing Advisor to see how they can help you develop the right strategy for your business and get the most out of your Constant Contact experience.
Participant

I want to stop using Constant Contact. How can I opt out, I can't see any links for that. 

Thanks for your support

Dalida

Hello,

We're sorry to see you go but we appreciate your time and I want to assist you with your request. I’ll submitted a case to our Billing Team to process the cancellation. This request can take up to 24 business hours to process. It is possible that Billing might need to reach out to you to review the request so we ask you confirm that your contact information is correct in your account. If you require faster assistance or have questions about your billing, please call our Billing team as we are not able to discuss account billing here in the Community. If there is anything else in the meantime we can assist with please do not hesitate to ask.   


Antonas_S
Community & Social Media Support

Did I answer your question? If so, please mark my post as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

You're not alone on your email marketing journey. Connect with a Marketing Advisor to see how they can help you develop the right strategy for your business and get the most out of your Constant Contact experience.
Participant

we signed up for a trial month and there has been no response from repeated requests to Ian Wheeler (and his suggestion) for help customing our newsletter template. radio silence after he made many promises. please refund our trial period. we have found another provider. susan silberberg CivicMoxie

Hi @SusanS9711 

 

Thank you for reaching out to the Community. I apologize this is the experience you've had with your account. This is definitely not the experience we want our users to have! If you can please email us at social_support(at)constantcontact(dot)com and let us know the username you signed up with as well as a description of the experience you encountered. We will certainly follow up with the appropriate department and submit feedback on this sales agent. I also have taken a look at your account and can see you have spoken with our Billing Support for this cancellation request. If you have any further questions on the status of your account, please give a call back to our Billing Department. One of our billing agents can help you get the answers you need. Thanks! 


Frankie.P
Community & Social Media Support

Did I answer your question? If so, please mark my post as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

You're not alone on your email marketing journey. Connect with a Marketing Advisor to see how they can help you develop the right strategy for your business and get the most out of your Constant Contact experience.
Participant

the person who was going to be handling this is leaving the company and we will be taking another direction. could you please delete or remove us from your data base. Thanks so much

Hello and thank you for reaching out to The Community. I see the account you are referencing is a Trial account. With that being said as long as you do not activate your Trial account and add a payment method, your account will close automatically at the end of the trial period. If there is anything else we can assist with please do not hesitate to let us know.


Antonas_S
Community & Social Media Support

Did I answer your question? If so, please mark my post as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

You're not alone on your email marketing journey. Connect with a Marketing Advisor to see how they can help you develop the right strategy for your business and get the most out of your Constant Contact experience.
Participant

Hi, I want to delete my account and contacts saved so please give me solution to delete the account.

Hello. We're sorry to hear Constant Contact is no longer a good fit for you. To assist you with this I have submitted a case to our Billing Team to process the cancellation. This request can take up to 24 business hours to process. It is possible that Billing might need to reach out to you to review the request so we ask you ensure that your contact information is up to date in your account. If you require faster turnaround or have questions about your billing, please call our Billing team as we are not able to discuss account billing here in the Community. Thank you.


Antonas_S
Community & Social Media Support

Did I answer your question? If so, please mark my post as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

You're not alone on your email marketing journey. Connect with a Marketing Advisor to see how they can help you develop the right strategy for your business and get the most out of your Constant Contact experience.
Participant

Hi Constant Contact,

 

Can you please cancel and refund my account for my initial month? My email is

Thanks,
michael

 

Hello @michaely534,

 

Thank you for reaching out to the Community! We're sorry to hear Constant Contact is no longer a good fit for you. We appreciate your time and want to assist you with your request. We have submitted a case to our Billing department to process the cancellation. This request can take up to 24 business hours to process. It is possible that Billing might need to reach out to you to review the request so we ask you confirm that your contact information is correct in your account. If you require faster assistance or have questions about your billing, please call our Billing team as we are not able to discuss account billing here in the Community. Thank you.


Zoe H.
Community & Social Media Support

Did I answer your question? If so, please mark my post as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

You're not alone on your email marketing journey. Connect with a Marketing Advisor to see how they can help you develop the right strategy for your business and get the most out of your Constant Contact experience.