We all started somewhere! Share your experience on the Get Advice: Let's Get Started Sweepstakes thread and be entered to win a $100 credit on your Constant Contact account.

El servicio de centro de llamadas no esta funcionando en México

user234524
Regular Participant

El servicio de centro de llamadas no esta funcionando en México

He intentado reiteradamente comunicarme a través del número telefónico que aparece. Hay manera de poderlos contactar por llamada?

5 REPLIES 5
William_D
Moderator

Hola @user234524 , ¿a qué número tiene dificultades para llamar de los que se enumeran aquí?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
William D
Community & Social Media Support

Did I answer your question? If so, please mark my post as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

Anyone can be a marketer! Visit our Blog & Resources page to brush up on the latest tips and tricks.
user234524
Regular Participant

Hola,

55-2789-0365 es el número que aparece para México.

¿Está agregando el código de país apropiado antes del número o puede confirmar si su teléfono celular lo está haciendo?

William D
Community & Social Media Support

Did I answer your question? If so, please mark my post as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

Anyone can be a marketer! Visit our Blog & Resources page to brush up on the latest tips and tricks.
user234524
Regular Participant

Soy de la ciudad de México. Estoy marcándolo adecuadamente. Me dice que el número marcado no existe. 

user234524
Regular Participant

William_D hay manera de que me pueda comunicar con ustedes?