cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

QUIERO SUSPENDER MI CUENTA

Regular Visitor

QUIERO SUSPENDER MI CUENTA

Hola! Escribo de México, el numero de soporte que tienen en su pagina es erróneo, quiero suspender mi cuenta por un tiempo, quisiera me pudieran ayudar, gracias.

Tags (3)
2 REPLIES 2
Participating Solution Provider

Re: QUIERO SUSPENDER MI CUENTA

Hola FernandoC555,

Tal vez intente estos numeros para ponerse en contacto con atencion al cliente.

US & CANADA: 855-229-5506  International: +01 781-472-8120 

If you find my post helpful, and it answers your question, please mark it as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

As Constant Contact Certified Partners & Trainers we host weekly free training webinars to help users master email marketing. Register here: https://www.marketadvertisepromote.com/events
Moderator

Re: QUIERO SUSPENDER MI CUENTA

Hola @FernandoC555 

Gracias por llegar a la comunidad. Pido disculpas por no haber podido conectarse con nuestro Soporte de facturación tan fácilmente como debería. ¿A qué número llamabas? Debido a que usted es un cliente internacional, puede suspender su cuenta a través de un chat con nuestro Soporte.

Frankie P.
Community & Social Media Support

Did I answer your question? If so, please mark my post as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

Anyone can be a marketer! Visit our Blog & Resources page to brush up on the latest tips and tricks.