cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Unable to download contacts

Occasional Visitor

Unable to download contacts

I am unable to download contacts list from Doterra. They have told me several times that it can not be done. I was wondering if I could stop my constant contact and possibly get a refund since I have never used it? I think it is a great service but doesnt work for my company. Thank You, Toni Holland 

1 REPLY 1
CTCT Employee

Re: Unable to download contacts

Hi @ToniH325,

 

We're sorry to see you go! Because it is more than 30 days after your first payment we are not able to provide a refund (as explained in the User Terms & Conditions you agreed to when signing up for your account). Please call Billing Support to speak with a representative who can assist you with cancelling your account.


Nichelle M
Community & Social Media Support

Did I answer your question? If so, please mark my post as an "Accepted Solution" by clicking the Accept as Solution button in the bottom right hand corner of this post.

Anyone can be a marketer! Visit our Blog & Resources page to brush up on the latest tips and tricks.